Prao


 Prao (Proud) 
Ãœlke: Tayland
Tür: Romantik, Aksiyon
Yıl: 2014
Bölüm Sayısı: 17

Konu
Kibirli süperstar Proud bir cinayetin görgü tanığı olur. Peşine takılan suçlulardan korkan Proud kendisine Somchai adında bir koruma tutar ve ortadan kaybolur. Menajeri ise ortadan kaybolan süperstarın yerine ona çok benzeyen birini koyar. Bu arada muhabir olan Sutkhet'te bu olayın peşine düşer ve işler daha da karışır.

Oyuncular 
Weir Sukollawat Kanarot 
Aum Patcharapa Chaichue 
Es Kantapong 
Som Tunsinee Promsut 
Arnus Rapanich 




Ä°ptal Edildi 

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Çok sevindim Tayland dizilerini seviyorum sabırsızlıkla bekliyordum ellerinize emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. taylant dizilerini çooooook seviyorum . merakla yeni diziyi bekliyorum. şimdiden elinize emeğinize saglık :))

    YanıtlaSil
  3. taylant dizisi ne zaman baslayacak , lutfenn daha fazla taylant dizisi cevirebirmisisniz. tÅŸk :)))

    YanıtlaSil
  4. Tayland dizilerini seviyorum sabırsızlıkla bekliyorum..Simdiden emeginize saglik...

    YanıtlaSil
  5. 3 bölüm ne zaman gelecek acaba. şimdiden emeginize saglık :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Umarım devam edersiniz son zamanlarda tay dizileri ekleyen kaliteli siteler kalmadı ekleyenler de yeni tay dizileri eklemediler son zamanlarda kolay gelsin

      Sil
  7. suamiku mr blind Acaba çevirisi yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil