Look Mai Lai Sontaya



Look Mai Lai Sontaya
Ãœlke: Tayland
Tür: Romantik, Fantastik, Aile
Yıl: 2018
Bölüm Sayısı: 15

Konu
Duenpattra büyükannesinin şaibeli ölümünü araştırmak için büyükannesinin yaşadığı yere gelir.
Burada Memur Marut ile tanışır ve onun kendisine yardım edeceğini düşünür. Büyükannesinin yaşadığı evde aynadan bir adamın yansımasını görür ancak bir anlam veremez. Bu adam başka bir dünyada yaşayan Hem Hiran'dır. Onun dünyasındaki insanlar çok iyidirler ve 1000 yaşına geldiklerinde cennete gireceklerler. Hiran Duenpattra'ya yardım etmek için onun dünyasına gelir. Dizi ayrı dünyaların insanları olan Duen ve Hiran'ın hikayesini anlatıyor.

Oyuncular
Shaun Jindachote
Pimmy Pimprapa
Nutcha Naphak Janjitranon
Off Chanapol Satya
Jammie Panichadar
Parn Khomkrit Duangsuwan

















Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. Acaba dizi isteği alıyor musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istek dizi yazabilirsiniz

      Sil
    2. Mai sin rai fai sawart adlı diziyi çevirirmisiniz lütfen

      Sil
  2. Sweet Prison adlı tay dizisini ekleyebilir misiniz diyecektim emeklerimiz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Burcu Hanım devamlı blog adı degisiyor.Raqs E Bismil ile Rindu Awak Separuh nyawa Sukru yahya nın Dizisi bu 2 Diziyi cevirme sansınız var mı?Ayrıca Emekleriniz icin de Sonsuz Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı nedenlerden dolayı isim değiştirdim. Pakistan dizisi yapmıyorum. Rindu Awak dizisine başlamıştım ama telif hakkı nedeniyle vazgeçmek zorunda kaldım.

      Sil
    2. Kolay gelsin burcu hanim sizden bir ricam daha olacak bark rak talay fun tayland dizisi ceviri yapmanız mümkün mü

      Sil
    3. diziyi biliyorum kaynak varsa belki çevirebilirim şu an bir şey diyemem

      Sil
  4. Kolay gelsin daha once sormuştum bir şey demediniz acaba sweet Prison adlı tay dizisi ile ilgili ekleme gibi bir düşünceniz var mı yeni bölüm için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o dizinin çevrildiğini hatırlıyorum çevrilen dizi çevirmiyorum

      Sil
    2. Sınavlardan dolayı uzun süredir siteye giremedim ve cevabınızı yeni gördüm. Dizi sadece 1 bölüm var gerisi çevrilmesi eğerki çevirseniz çok memnun olurum kolay gelsin.

      Sil
  5. Merhabalar admın Amazed by Love 2018 çeviri yapabilir misiniz rica etsem Ve teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Daha önce burculu bloglarınızda dizi istek kısmı görmediğim için yazmamıştım. Eğer yazmamda sorun yoksa Duang Jai Nai Montra (2021) Tay dizisini çevirebilir misiniz? 3 yıldır kaç tane siteye defalarca yazdım ancak çevrilmedi. Kimse çevirmiyor:( Belki sizin hoşunuza gider bu dizi çevirmek istersiniz diye sizde de şansımı deneyeyim dedim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin kaynağı varsa yapabilirim bakmam gerekiyor şu an için net bir şey diyemem

      Sil
    2. Ayyy inşallah kaynağı vardır. Teşekkür ederim ^_^

      Sil